Tuesday 11 November 2014

PILIHAN PREPIAD TERBAIK DAN JIMAT

Assalammualaikum..
rasenye dah lame tak update blog ni ann.. arini aku nak kongsi sikit pasal #TELCO yang TERBAIK dan JIMAT, bukan ape aku pun baru je layan telco #ONEXOX alhamdulillah memang puas hati laa. kemane aku pegi kompom ade line tak la macam telco yang lain. 
kalau korang nak tau #ONEXOX ni bagi aku prepaid paling jimat, line internet pun laju PUAS HATI LAH..
korang tengok ni :

Hanya 5sen sahaja untuk panggilan dibawah 10saat. Dalam tidak sedar, banyak kita membazir dengan panggilan bawah 10saat dan dicaj oleh telco lain dengan kadar 1 minit!
  • Ke Semua Rangkaian - kadar ini juga termasuk panggilan ke semua rangkaian telco termasuk talian tetap! Dalam tidak sedar, memang kerap juga di buat panggilan bawah 10saat. Dan akibatnya, jika di telco lain, anda akan dicaj selama 1minit!
  • Termasuk Voicemail - Kita tidak dapat mengawal panggilan agar tidak termasuk voicemail. Dan apabila termasuk voicemail walaupun 1@2 saat saja, di telco lain akan dikenakan caj sebanyak 1minit. Berbeza dengan ONEXOX, hanya 5sen sahaja!



Perghhhhh mantap BABE! lagi satu jangan tak tau... #ONEXOX ni boleh buat #DUIT kalau nak tau ni aku bagi link #Prepaid paling jimat abat ini 
ok la takat ni jela buat mase ni jumpa lagi :)

No comments:

Post a Comment